4 böcker

Lördag underbara lördag?! eller inte direkt underbart då det regnar men det är helg och det är skönt.
Igår var vi hos brorsan åt mat och såg på film, Gone baby gone riktigt bra film som ni borde se.
Lite läskig emellanåt men faktiskt riktigt bra, sedan blev det själv klart en twister glass.

Idag har jag och Daniel varit på stan kollade runt på rean och åt subway som är alltid lika gott.
Hittade en underbart söt liten gul klänning på rean som fick följa med hem, samt lite underkläder fast dock inte på rean.
Nyligen så har daniel och jag tvättat två maskiner, ska strax hänga den sista på tork sedan blir det nog till att se något avsnitt av Gossip Girl! Är helt tokig i böckerna har läst 4 stycken den här veckan redan, och nu är det bara 4 st kvar innan jag läst alla. Vilket är sorgligt för vilken bok/ serie ska jag läsa efter den då? Älskar ju verkligen Gossip girl böckerna.

Jaja nu ska vi åka och köpa glass för jag ät tok sugen.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback