Wtf jordgubbarna då?!

Har precis varit och handlat mat med min mammi, blev faktiskt en storhandling men vi glömde så klart köpa det viktigaste.
Jordgubbar klarar ju inte att äta frukost utan jordgubbar, eller jo så klart jag gör men det är ju faktiskt bra mycket godare med ju. Så jag får köpa med mig lite jordgubbar imorgon då jag åker från Daniel så får jag helt enkelt äta frukost hemma istället för hos honom eller mummsa på dem till lunch!

Var en massa poliser utan för Ica Maxi, hade stannat en bil och surrade med föraren.
Tänkt att det inte var något spec med det, men efter att vi handlat så står dem fortfarande kvar. Och jag menar vi handlade ju i kanske 45 min 1 h så något var det allt. Men det är ju dock inget man får reda på precis! Så nog om det!

Jag har börjat skriva en lista över saker jag ska ha med mig till Cyprus, får ju inte glömma något så kan ju börja med de i tid. Listan är dock inte lång ännu men det är ju faktiskt 4 veckor kvar så den kommer nog att bli längre eller vad sägs?!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Jenny

trevligt:D det är bra här också:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback