Trött

Nu ska jag efter en massa bök och stök hoppa i säng, kommer vara som en zombie imorgon behöver verkligen sömn menmen. Ska nog sova tok länge på lördag plus att jag och Daniel ska åka iväg och titta på en soffa, har hittat en grymt snygg och skön soffa. Så får se vad han säger, vi är ju liksom två inom den saken!


Vill ha alla dessa dem är ju så grymt snygga!!!! Passar underbart på en brun arm!

Satt med Matilda och kollade runt på lite bikinisar, måste köpa med mig så jag har för två veckor.
Hittade en massa snyggingar men ska vänta tills nästa vecka innan jag beställer något.

God Natt!
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka fiina. Vart har du hittat dom?

2008-07-18 @ 21:50:39
Postat av: Hanna

Googlade på tennarmband så kom dem bara upp bland bilderna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback