Torsdag

Har precis lackat klart min naglar ska fixa det sista inför morgonen dagen bara, ska bjudas på godis imorgon på jobbet.
Eftersom min chef tar semester så tänkte jag att jag var tvungen att tacka henne, sedan får det även bli något allra sista dagen också.

Var in en sväng till stan för att träffa daniels kompisar och herregud vad folk det var, hörde även lite när Adam Tensta spelade men hörde dock väldigt dåligt men trevligt vare för den lilla stunden. Måste även poängtera att jag aldrig var in på området utan jag stod bara utanför och tjyv lyssnade.

Just ja fick världens överraskning idag när jag kom hem från jobbet, mitt brorsbarn var här och myste. Hade på sig världens sötaste bodyklänning var tvungen att pussa och mysa med henne hela kvällen, så då var min dag uppfylld.
Och nu ska jag sova god natt.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu är världens bästa blogg uppdaterad! PÖSSSSSSSSS hjärtat

Postat av: Hanna

Åhh vad härligt ska se efter då;) Kyss love

2008-07-08 @ 07:13:37
URL: http://hannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback