Söndag

Godmorgon har precis fått i mig lite frukost och ska snart göra mig i ordning för en ny dag.
Igår så blev det ju som sagt middag ute i juniskär sedan go-kart, laserhallen samt rodeotjur vilket var hur kul som helst.
Blev dock inte förvånad då jag kom sist när vi körde laserhallen, men vad tusan det var ju första gången för mig.
Men jag vann dock över Daniel på rodeotjuren men vinnaren över alla var iaf Jimmy sedan Sjöberg bara några sek från Jimmy.

Efter de åkte jag och Daniel hem och såg två avsnitt av Gossip Girl en av mina favorit serier.
Idag ska vi nog bara ta de lugnt lägga oss tidigt eftersom det är jobb imorgon, lyckades aldrig komma i säng före halv 11 hela förra veckan vilket resulterade i att vi var dödstrött varje morgon. Ska försöka ändra på de denna vecka min absolut sista jobbvecka sedan blir de sommarlov.



Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback