Söndag

Imorgon börjat min ledighet officiellt, ska bli tok skönt håller tummarna för att solen ska skina.
Vill verkligen bara ligga i en solsäng steka med hawaiian tropic samt med en iste i handen.
Jag håller alla tummar som går att hålla!

Ikväll var jag hos Emelie och myste, vi åt en massa frukt, pizza och nötter kan lova att jag är mätt nu.
Surrade på om en massa saker var så där mysigt som bara vi kan ha, sedan kom Daniel och joinade oss.
Då prellbokade vi en resa till Thailand, som vi ska försöka komma iväg på i vår! Vi håller tummarna!


Just ja vi åt ju tårta också, super god tårta gjord av Emelie och Adrian.
Ps. Bilderna från i Fredags kommer upp om någon dag eller två! ds!

Nu är det sömn för min och Daniels del som kommer göra denna kväll fulländad!
God Natt!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback