Söndag

Godmorgon min vänner!

Har precis klivit upp och ska snart äta frukost, Daniel for iväg nyss för att inhandla Special K samt Jordgubbar till mig.
Mumms älskar verkligen jordgubbar, kanske det bästa som går att äta på sommaren.

Gårdagen var väldigt trevlig startade med grillning hemma hos mig, sedan blev det massor av frukter doppad i choklad.
Blev en massa surr och trevligheter, är dock lite trött idag då det blev rätt sent igår men är glad att jag valde att vara nykter.
Undrar bara hur vissa mår idag, fast Daniel har klarat sig rätt bra faktiskt.

Är besviken på att solen inte skiner idag, hade velat lega ute i solen och myst hela dagen.
Men fick ju i varje fall några timmar igår, så brännan börjar ju ta sig igen dock så var jag lite o smart som inte släppte lös banden på bikinin då detta blev resultatet:


Men brännan börjar ju ta sig så jag får väll vara glad för de, får väll sola bort linjen på cypern!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback