Sola och lata sig

Sola och lata sig är nog min filosofi, har solat rätt länge idag med var underbart varmt med ljumma vindar.
Jag trivs underbart bra i solen men hoppade in i duschen efter att Emelie gått, stackarna som ska iväg och jobba snart.
Får väll vara glad att jag gjort mitt iaf, har ju semester nu ja ett tag framöver sedan får vi se vad som händer.

Ska strax se efter vad det finns för mat, måste kocka ihop lite tills Daniel slutat så han blir mätt i magen.
Är dock inte så sugen på någon varm mat, så en sallad skulle ju sitta fint men får se vad som finns i frys och kyl!


Sol, bad och jetski då är man helt säker på att det är sommar!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: loppsi

jaa men visst är hon!! :)

Postat av: Hanna

Ja verkligen hur söt som helst :D

2008-07-29 @ 10:58:23
URL: http://hannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback