Sol sol Sol sol Sol sol Sol sol Sol sol!!!!!!!

Äntligen värme och sol, har legat och pressat nu i snart 2 timmar och det är underbart.
Tog en kort paus nu för att kolla lite bloggar samt att dricka några liter vatten, är stor åtgång på de idag.
Ska ligga i någon/några timmar till sedan hade jag tänkt duscha och fräscha till mig, för att se ifall pappsen har lust att följa med mig in till stan. MÅSTE verkligen åka och kolla på Ostindienfararen Göteborg, jag älskar ju verkligen båtar så får inte missa att ha sett den.

Gick väldigt bra ute på Ikea igår hittade en massa saker men köpte dessvärre inget, eller jo om glass räknas så köpte jag de. Dem var verkligen hur trevlig som helst på jamjam, vi fick smaka en massa sorter innan vi valde ut vilka vi ville ha.
Viol tog jag och den var ljuvlig verkligen hur god som helst, den kommer jag att äta på mer i sommar.

Ne nu måste jag SOLA!
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback