Så där ja

Idag bokade vi resan till Cypern, den 18 augusti åker vi dit och är där och njuter i 2 härliga veckor.
Längtar som bara tusan nu, ska steka och bli brunis hade jag tänkt bada och äta god mat kan inte bli bättre.



Just ja idag åkte jag och Daniel och kollade på lägenheten och jag blev kär, underbart härlig lägenhet som jag kan tänkas bo i. Dock så kommer vi ju hyra den i andra hand i ett halvår men hade nog inte tänkt bo där i mer än ett halv år, vill ju helst ha en 2:a men tills vidare. Bra att testa på och se ifall jag och Daniel lyckas klara oss själv eller om vi är alldeles för beroende av mor och far. Men vi har ännu inte bestämt oss men kommer med mer information till veckan.

Nu måste jag gå och tvätta fejjan sedan borsta gaddarna för att hoppa i sängen och sova några timmar.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback