Lunch

Japp igår var det pappsen som bjöd på lunch då blev det räkmackor med ägg och majonäs.
Tänkte att det var min tur idag så jag gjorde en macka med ungsrostade tomater och grillade haloumi, blev suveränt gott.
Man blev både mätt och belåten, mumsade på den ute i solen.

Har inte blivit så mycket bloggande i dag i och med att jag endast har befunnit mig ute i solen, har varit hur underbart som helst. Ville helst inte gå in men är tvungen, så har precis duschat och fått på mig lite kläder och snart ska jag åka iväg.
Får se om jag bloggar något senare ikväll, annars blir det imorgon i alla fall ett inlägg.

Ska ju vara toppen väder imorgon också, så blir till att pressa pressa pressa då också.
För på lördag åker vi ner till Stockholm för att gå på Gröna lund!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback