Ledighet

Åhh vad jag längtar tills nästa vecka då jag är ledig, ska bara ta det lugnt och vila ut mig.
SOLA en massa i och med att jag är blek som en fisk nu, har inte fått en gnutta färg på mig sedan jag börjat jobba.
Längtar bara efter sol och bad nu, ska bli underbart skönt med ledighet.

Daniel ringde idag angående en lägenhet som vi ska åka och kolla på, får se vilken dag i veckan som det blir.
Har inte alls planerat på att flytta men detta var ett så grymt bra erbjudande så vi får se, faller lägenheten mig i smak så blir det nog så annars väntar vi nog ett bra tag till.

Imorgon åker vi in och beställer resan vi har pratat om så länge, berättar inte vart vi ska resa fören allting är 100% klart samt att resan är betald. Men det blir om vilken dag som helst så det är bara till att hålla ut. Längtar som gudar nu efter att få resa iväg, komma bort från allting och bara ligga och ta det lugnt på stranden. Steka med hawaiian tropic och bada i ljummet vatten i några dagars tid.


Ps, vet ni sökordet till denna bild så vet ni förmodligen vart vi ska resa!

Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: sara

Jag vet!!"

2008-07-15 @ 18:01:23
Postat av: Hanna

vet du:D

Postat av: tetzie

vart det än är, så ser det underbart ut:)hoppas ni får det mysigt!

2008-07-15 @ 19:47:52
URL: http://tetzie.blogg.se/
Postat av: sara

Ja det gör jag,! men det vore inte schysst att skriva det här innan du har avslöjat det själv ;P

2008-07-16 @ 09:08:55
Postat av: Hanna

Aaa alla ställen som solen lyser är det underbart på :D

2008-07-16 @ 21:51:24
URL: http://hannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback