Underbart skönt....

....är det att duscha på kvällarna, för då slipper jag gå upp med tuppen på morgonen. Man måste ju vara smart, ne men tycker det är grymt skönt att duscha innan jag lägger mig. Somnar mycket skönare då och sedan är det grym avkopplande. Har faktiskt haft en hel del att tänka på de sista dagarna så var faktiskt välbehövligt.

Nu har daniel hoppat in i duschen så jag slängde på en ansiktsmask som bara ska sitta i 10 minuter, sedna blir det sängen på en gång är hur slut som helst nu.
Imorgon är det skola som vanligt, inge mer eller mindre utan som vanligt.
Skönt att komma in i lite rutiner nu så man har helgern att se fram emot, blir som sagt nog Åre till helgen hoppas bara på toppen väder.

image369 image370
Nu var han allt bra gullig, sprang in på rummet för att hämta min handkräm, då
hade han tänt ljus och gjort det mysigt!
Säger därför god natt till er nu!

image371

Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback