Torsdag

Herregud vad jag är slut nu alltså, jag och Isa hade ju som sagt våran lärarledda idrottslektion idag och det gick toppen. Fick en massa beröm så det var väldigt roligt, själv så var jag ju sjuk är som sagt förkyld men jag kämpade ändå. Men börjar känna nu att jag är helt slut, så känns lite tokigt nu att jag tog i så mycket men men vad gör man inte för att göra bra ifrån sig.
Så nu blir det nog kurering de främsta dagarna, inge träna och bara ta de lugnt. Så blir jag nog frisk till slut.

image356
Denna bild är från vår/sommaren 2007, tycker Isapisa är
så söt på den därför blev det den ;)
Saknar det!

Har precis duschat och klätt på mig, ska åka och hämta daniel om en lite stund eller rättare sagt om en kvart. Så hann knappt hem innan det blir till att åka igen, men det spelar absolut ingen roll.
Skjutsade även hem Frida idag också, så hon fick sitt premiär åk med mig väldigt roligt.
Men tokfiaan tänkte prompt betala, men själv klart gick jag inte med på de för så många gånger hon är skjutsat mig så det blir tjänster och gentjänster.

image355
Denna bild är också från vår/sommaren då vi var i Rotvik och grillade
saknar det super mycket!

Med kärlek! ♥
Ps: Ibland har men det verkligen bra, underbara vänner och en underbar pojk!
Kan inte annat än att säga att jag är lycklig som har er två fialotter, ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback