Torsdag

Ack så fel man kan ha ibland, skrev i mitt förra inlägg att jag skulle få börja läsa en ny kurs som hette virtuella miljöer men det var helt fel. Utan jag fick läsa ljudmedia istället och det hela berodde på att man endast fick läsa virtuella miljöer om man tidigare läst medieproduktion b, vilket jag inte gjort. Men det hela blev fel eftersom vi fått fel information, till oss hade dem sagt tvärtom att om man skulle läsa ljudmedia så var man tvungen att läst det andra ämnet men sådant som händer.
Testade i varje fall på ljudmedia igår och det visade sig att det var rätt roligt, började lite smått med att göra en ljudberättelse med olika ljud är dock inte klar ännu men vi har fler lektioner på oss.

Dagens schema är religion och idrott teori (ergonomi) tror jag det var.
Slutar 14 idag så det är väll skönt, men ska dock inte ha körlektion fören 16 så kanske blir lite träning där emellan.

Har fullrulle hela kvällen, känner mig redan stressad men vi hoppas det går över snart.

image349
"Idag övningskör Hanna"

Med kärlek!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback