Torsdag

Åhh vad härligt äntligen torsdag, hade egentligen velat haft fredag dock men det blir imorgon.
Dagens schema som så är mediekommunikation b på förmiddagen där efter 1 ½ timmes hål och därefter idrott.
Har dans på schemat så ska bli jätte roligt, saknar ju dansen grymt mycket men inget som kan åtgärdas nu endast försöka ha dansa så mycket som det går på gympan.
Sedan har jag ju också körlektion, var väldigt länge sedan nu så det ska också bli roligt måste ju försöka köra så mycket som det går nu ju.

Grammisgalan var ju igår kväll, jag och Daniel såg den hemma hos Jimmy.
Hade köpt med oss brieost, kex och vindruvor som vi åt, grymt gott måste jag säga.
Galan var väll helt okej, men hade hellre sätt att Sahara Hotnights tog hem årets band, årets låt var väll också helt okej. Eller jag den var jätte bra men röstade dock på att Sahara skulle ta hem den.
Inget pris till dem denna gång, men jag tycker dem är grym ändå.



 

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback