Torsdag!

Äntligen så har det börjat snöat, känns underbart.
Hoppas kallgraderna håller i sig och att det snöar på lika mycket imorgon som det gör idag.
Har varit ute och gått i snöyret, gick bådet till bussen och hem från bussen, hade ju klipptid idag så det var skönt med en liten promenad.

I varje fall så klippte jag inte håret så värst mycket utan tog topparna och klippte upp det sedan gjorde jag en massa ljusa slingor. Blev jätte bra vill även ha underhåret lite ljusare men får ta de om någon månad eller så.
Nu så gör jag inte så värst mycket utan ska väll snart se på tv, ska på hockey ikväll med pappa.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag varit sjuk dem senaste dagarna, har haft vinter kräksjukan så är väldigt skönt att den är över nu så hoppas jag att jag slipper den nå mer i vinter.
Nyåret blev lugnt och skönt, inget speciellt mer eller mindre.
Kanske att helgen spenderas i åre har inte bestämt det ännu.

image309

Nu ska jag kolla vad det är för väder uppe i Åre sedan se på tv.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback