Torsdag, fruktansvärt trött

Är så trött trött trött, ville bara ligga kvar i sängen imorse vaknade inte ens när pappa knackade på dörren.
Brukar inte vara så här värst trött på mornarna, men tror det beror en hel del på att jag tränade igår och kom inte i sängen fören sent.
Var ju faktiskt tvungen att vänta på att mamma skulle komma hem och höra hur hon hade haft det igår, hon var nämligen på casion åt middag och lyssnade bland annat på Johan Rheborg.
Förskräckligt hes efter allt skrattandes var hon, så behövde inte säga mer än så jag förstod att hon hade haft det väldigt roligt.

Idag är det kort dag underbart skönt, har religion sedan idrott. Ser fram emot idrotten är ju vattengympa ska bli nice. Är skit slö i kroppen från igår tränade järnet då, men jag ska ta mig fasen kämpa ännu mer på gympan.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback