Tisdag

Ibland blir det verkligen inte som man tänkt sig, var in och kollade upp vårt nya schema för vårterminen och fick nästan en chock. Inte det att vi har mycket lektioner eller så, utan att dem tagit bort lektionen då vi ska jobba med vårt projektarbete. Jag vet dock inte hur dem tänkt sig att vi ska kunna bli klar med det när vi inte har en ända lektion över inte ens en sovmorgon som man skulle kunna haft chans att jobba med det.
Och det är inte direkt så att vi skulle ha chansen efter skolan eller på kvällen, för det vill nog ingen av oss plus att vi bo väldigt långt ifrån varandra alla tre.
Så återstå att se hur dem löser detta, ska i varje fall höra oss för imorgon.

Så vad har jag gjort idag?! kom faktiskt nyss hem, var och tränade bodypump (lunchpasset), så nu är jag slut så känns som om bara armarna skakar men det är skönt.
Hade en körlektion imorse dubbel till och det gick väldigt bra, längtar bara tills jag ska köra upp.
Nu ska jag snart till att dammsuga, lovade mamma att jag skulle göra det i och med att jag var ledig idag.

image347
Bild från min födelsedag för 2 år sedan!

Lika bra att börja med det nu så det blir klart någon gång!
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback