Tisdag

Hej hopp!

Idag ska jag iväg och fixa mina naglar igen, skulle egentligen gjort det förra veckan men då låg jag hemma och var sjuk. Så ska bli väldigt skönt att få de gjort nu, känns att det var bra länge sedan jag fixade till dem nu.
Sedan ska jag även fixa mina ögonfransar och ögonbryn, det ska även bli grymt skönt att fixa till dem, för nu ser dem verkligen hemska ut.
Hade faktiskt tänkt att träna idag efter jag gjort naglarna men tyvärr så kommer jag inte hinna de utan de är dock bara en timme emellan så då får det hellre bli en solning.

image339

Efter allt pysslandes med mig så ska jag faktiskt hämta ut mitt paket, med skorna och blusen som jag beställde sedan har även ett till paket kommit som jag dock inte vet vad de är i men får väll se det senare.
Nu blir det lite frukost sedan måste jag åka.
image338
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback