Ta hand om dig!

Idag har jag verkligen haft en underbart skön dag, har bara gjort saker för mig själv.
Var och fixade mina naglar, därefter så solade jag och sist men dock inte minst så färgade jag ögonbryna och själv klart ögonfransarna.
Var helt underbart att göra allt på samma dag, så nu känner jag mig som en ny människa och defenitivt mycket fräschare.

Ikväll har jag och Daniel ätit brieost och kex, även sett på Desperate Housewives säsong 2 såg ju jämt på det förut men har haft ett litet uppehåll, så nu har vi fortsatt igen.
Idag hämtade jag ju även ut mitt paket från ellos, där det fanns skor en blus och ett badlakanset som jag fick gratis.
Dock så kan jag inte få det andra paketet fören imorgon, gaaah vill veta vad som finns i det!

image340

Åter till DH, trevlig kväll.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback