Stressad

Herregud vad jag har stressat idag, förstå egentligen inte varför hade ju en grymt lugn bit mitt på dagen sedan rasade allt. Men äntligen har jag slagit mig till ro innan jag ska hoppa in i duschen och därefter sova.
Jag behöver otroligt med sömn, för jag känner mig dock som en zombie plus att jag har huvudvärk som dunkar på i sin takt inne i huvudet. Ska nog ta några Alvedon och hoppas på att det kanske gör susen.

Min prins är jätte gulligt, för idag när han kom och hämtade mig efter körlektionen så hade han en present till mig.
Det var tre mascaror från Max Factor, en foundation och en bronzing pearl, men det fiffiga är att en utav mascarorna är Sveriges mest sålda och de andra produkterna har inte lanserats ännu utan det gör dem inte fören om några månader. Så det var verkligen en super bra överraskning på min stressiga dag.
Han fick dem ut av killen som är den ända säljaren för Max Factor i norra Sverige, så nu är det bara till att sminka ner sig i massor och prova produkterna.

image350

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

var med i min tävling på bloggen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback