Onsdag

Roligt schema idag, går till klockan 7 och börjar halv 1. Lite ovanligt men det beror på att skolan har öppethus på förmiddagen, vilket leder till att vi kommer gå i skolan på eftermiddagen/kvällen.
Och vare någon som informerade oss om de? nopps inte en ända utan det fick vi klura ut själv.
Aja jag hoppas i varje fall att vi kommer få sluta lite tidigare för jag vill verkligen inte gå i skolan tills 7 det är ju på tok för länge.

Har precis bränt ut en skiva nu med musik som jag ska använda till idrottslektionen, så jag hoppas jag blir lite friskare tills imorgon så jag kan vara med på allt.
Just ja imorse hade både jag och daniel ställt alarm på min klocka, han skulle upp tidigare så det var ju han som skulle stänga av sitt, men han lyckades även trycka bort mitt med insåg jag nyss. Men som tur var så vaknade jag tidigare än vad jag skulle gjort så det löste ju sig iaf.

image352
Älskligen har åkt till Karlstad på möte, kommer inte hem fören imorgon.
Kommer sakna dig enormt mycket. ♥

Nu ska jag dricka upp mitt te, sedan göra mig klar till skolan.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback