Måndag

Ja nu var det ny veckan, förra veckan kanske var bland det bästa veckor som varit.
Dock så beror det nog mest på att jag lyckades få mitt körkort på fredagen runt halv 10 tiden, det var som en sten föll från hjärtat. Så nu har jag det efter längtade körkortet, men inte nog med det så var vi iväg till Åre där vi hade det underbart var ute och åkte skoter hela helgen och myste på.
Så underbar vecka, hoppas bara att denna vecka blir likadan.

image351

Just ja, förra veckan började även en del pluggning att hänga mig runt halsen.
Har inte allt för mycket, men mer att tänka på i varje fall. Har även en idrottslektion att leda på torsdag då jag ska ha Aerobics med Isa, jag ska inrikta mig på Hip hop så det ska bli kul men känner mig lite smått stressad.
Har ännu inte hunnit lärt mig koreografin jag ska ha utan till och verkligen inte funderat ut vilka låtar jag ska ha.
Men som sagt allt ordnar sig till slut.

Nu blir det dh och mys!
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback