Måndag eftermiddag

Jag är så fruktansvärt trött nu efter en lång dag, sitter och kollar på Gilmore Girls.
Åt nyss fruktsallad har tänkt på det hela dagen idag, så var tvungen att ta lite när jag kom hem faktiskt.
Ska väll äta middag om en lite stund, får se vad det blir beroende på om pappa måste jobba sent eller om han hinner hem och kasta ihop något innan vi ska åka på hockey.

Mamma bad mig om en massa mattips häromdagen men fattar inte, är less på typ all mat nu för tiden.
Tacos har varit min last väldigt länge nu, men inte ens det är jag sugen på!
Något måste vara fel, haha ne nu ska jag sluta klaga och se klart på Gilmore.

image368
Nästa vecka fick jag ha bilen HELA veckan, daniel är så snäll får dock se om jag vill eller inte.
Han får ju ha en annan men jag kan ju faktiskt klara mig utan, men det är nästa veckas "problem"!


BYEBYE!
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback