Kvällskvist

Fick för mig att börja sy daniels mjukisbyxor idag, så nu har jag precis blivit klar med det mesta har dock bara några saker kvar innan dem är helt klar. Ska knäppa kort på dem då och sedan lägga upp här.
Medans jag sydde så var daniel med lilla nora och spelade en massa data spel, var så himla gullig att se lilla fingrarna på tangentbordet. Tänka själv klar knäppa kort men hon var för snabb och försvan.
Nu äter hon en massa godis och jag och daniel ska strax hämta lite mat, sedan blir det middag lite mer syning och en film.

image358
Syr dock inte på en sådan maskin, men vore roligt att ha en endast
för att den var väldigt snygg!

Nu måste vi åka och hämta mat, trevlig kväll!
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback