God Natt, Sov gott

Nu ska jag hoppsa ner i sängen, är dö trött ska dock inte sova utan det blir ett eller två avsnitt av vänner iaf.
Men sedan ska jag sussa, imorgon är det måndag och apu sedan hockey på kvällen ska bli riktigt skojj.
Känner också på mig att det kommer bli en toppen vecka, eller ja jag hoppas i varje fall på det.
Sedan kanske att vi åker till Åre nästa helg också, men först en toppen vecka plus att jag ska köra igång med träningen igen efter min förkylning får dock bli en mjukstart!
Just ja har även en lärarledd lektion att se fram emot, Frida och Malin har ju vattengympa ska bli grymt roligt. Ska ta i som en gud bara för att dem två gjorde de då jag hade min lektion, kommer kräva att dem kör så hårt så jag får träningsvärk. Blev visst ett långt inlägg men god natt påer!

image367
Skulle dock vara nice om vi hade vattengympan där! Drömmar,drömmar!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du, det hade vart grymt! PÖSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback