Fredag

Äntligen fredag?! Hmm ja de är ju underbart skönt i och med att daniel är ledig men själv har jag varit ledig typ hela veckan, men dock bara för vårat schema såg ut så innan skolan slutade.
Så nästa vecka blir det oxveckor, får nytt schema och går långa dagar varje dag.

Så vad händer idag då, själv ska jag iväg och träna nu om en liten stund ska gå till bussen lite tidigare i och med att min väska väger ton, så kommer ta lite längre tid än vanligt.
Ska träna bodypump och power yoga med lina, ska bli grymt skönt där efter har jag en dubbel körlektion.
Och ikväll blir det bio med daniel, jimmy och martin har tänkt att se National Treasure, kom på i tisdags att vi skulle boka biljetter och nu tror jag faktiskt att dem är slutsåld så var ju tur för oss.

image345

Måste göra mig klar nu så jag kan gå till bussen.
Med kärlek! ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

thanks:) oh love that pic

Postat av: hanna

visst är den snygg då:D

2008-01-11 @ 16:27:00
URL: http://hannaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback