Fredag!

Idag åker vi upp till Åre, ska vara där hela helgen åka skidor kanske gå på holiday club och bada.
Ska bli grymt härligt, hoppas bara att vädret är någorlunda kollade webbcameran alladeles nyss och såg väll inte allt för trevligt ut men vi hoppas på det bästa helt enkelt.



Idag fick jag sms från ellos angående min beställning, men otur nog så måste jag hämta ut det på söndag för idag fick jag endast hämta ut det efter klockan 17 och vi åker förmodligen innan det.
Så var ju lite synd men spelar ändå inte så stor roll, ska ju ändå inte använda något ut av dem i helgen så.

Nu har jag precis packat klart så snart ska jag äta lite lunch.
Så ha en riktigt bra helg för det ska vi ha!
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback