Bra dag

Väldigt bra dag idag, var på badet och badade var grymt roligt.
Jag, Frida, Jens och Krippz stannade kvar efter gympalektionen för att bada mera, fick lära oss att dyka.
Så vi dök på hela 4 meters djup, var grymt roligt att fått prov på i varjefall.
Därefter blev det fika och sedan sa vi hej då till varandra, spatserade bort till mammsens jobb där Daniel hämtade upp mig. Åkte sedan och hjälpe honom med sitt jobb eftersom han var tvungen att jobba över.
Så idag har jag varit duktigt och torkat fin en bil och putsat fönstrena på den medans Daniel polerade utsidan.

image372
Blev dock inte sådan fin dykning, det enda vi såg var en massa folk
som simmade omkring!

Slutade dock lite sent, så blev max sedan for vi hem till mig för att packa väskan inför imorgon.
Åker ju som sagt till Åre, just ja måste även skriva att jag och Daniel åt årets första semla.
Mamma och pappa hade varit snälla och köpt de till oss, så blev lite mys fika med dem sedan for vi hem till Daniel.

Sängen bums jag håller på att somna.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback