Tråkigt

Uscha vad tråkig och torr min blogg är nu, ska försöka komma igen och börja blogga efter resan.
Fanns dock inge trådlöst internet på hotellet utan endast i receptionen, så får väll se om det kanske dyker upp något inlägg när jag är där. Hade tänkt att blogga varje dag med bilder och så men går ju tyvärr inte nu då!

Men lovar verkligen innerligt att jag ska ta tag i bloggandet då jag kommer hem, har ju så grymt lite att skriva om nu när jag bara går hemma och donar. Kanske inte så himla intressant att läsa om de, men nästa vecka har jag ju faktiskt lite saker att uträtta så lite blogging blir det nog allt.



Väntar på att Daniel ska komma hem från jobbet nu, ska äta lite mat och sedan får vi se vad vi ska hitta på.
Blir paj till middag vilket kommer att smaka ljuvligt, längtar som tusan efter att han ska komma nu så jag får lite mat i magen, har ju bara ätit en fjuttig liten frukost idag.



Just ja sitter nu och kollar på OS invigningen, älskar verkligen dessa tillställningar så grymt roligt att se.
Och herregud vilken invigning alltså, dock missade jag första halvtimmen så ska se efter om den kanske går i repris.
För den har ju varit helt grym alltså, väntar bara på att Sverige ska komma intågandes nu!


Håller tummarna att Sverige nappar åt sig en massa medaljer.
Och allra helst guldmedaljer!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback