Tråk dag

Denna dag har inte varit allt för rolig, har inte gjort något spec utan endast försökt tagit de lugnt och kurerat mig.
Natten mot lördagen slog en förkylning till, usch ingen rolig en men tur att den kom nu och inte när vi åkt.
Har precis ätit lite middag och ska snart gå på en promenad, blir nog ner till stranden tror jag.

Saker att göra denna vecka fylls bara på och är nu nästan full.
Så ska försöka göra ett schema imorgon över vad jag måste ta itu med, men det tar vi imorgon och inte nu!



En sak jag verkligen måste kolla på då jag åker till Cypern inom shopping är en plånbok.
Det står som prio ett på min lista, en ny fräsch plånbok som ingen har lika av!

Med kärlek!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback