Tradera?!

Har tidigare än idag inte vetat mycket om tradera men nu gillar jag det enormt mycket.
Satt bredvid daniel då han la upp en massa saker och sedan föll jag för det, hur roligt är det inte med att buda på saker och ting. Själv la jag ett bud på 40 riksdaler på en topp, men säkerligen kommer någon att buda över men skojj var det iaf.

Auktionen som jag lagt bud på slutar på torsdag så då kommer svaret ifall jag får toppen eller inte.
Spelar för mig ingen roll hur det går utan tyckte det bara var en rolig sak, Daniels auktioner som han lagt upp slutar om två veckor. Hoppas verkligen att dem lägger en massa bud, dock är vi ju bort då men daniels mor skulle sköta de åt han!


Go Go, tummarna upp för tradera.com!

Så himla lätt att tjäna ihop lite pengar, slipper ju betala frakten för den betalar köparen.
Så ska se efter hemma om jag har något att sälja så kan jag lätt tjäna ihop lite pengar som jag kan lägg på bättre saker som används!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback