Soffor,soffor,soffor hit och dit.

Japp som sagt vi var iväg och letade en soffa idag, kollade på flera ställen men igen föll oss i smak.
Eller jo vi har ju en som vi kärat ner oss i, men tänkte att vi skulle kolla mer men ingen soffa slog vår älskling.
Haha usch vad knäpp jag låter, men det är så här att när jag väl bestämt mig för något så är det bara så.
Och jag hade verkligen tur att Daniel också älskade soffan lika mycket som jag gjorde, så i helgen skulle vi åka in och beställa soffan med stort S.


Kan ju faktiskt vara denna soffa vi ska beställa, men ingen vet fören den anlänt!

Luktade också på lite parfymer eftersom man inte får handla på taxfree då man åker inom Europa så måste man beställa med resebolaget. Så lika bra att bestämma sig innan man åker, vet dock inte säkert ifall jag ska köpa någon eller inte men ska fundera lite till faktiskt. Därefter blev det middag på donken, usch kan verkligen inte fortsätta så här med snabbmat, vilket det verkligen kommer att bli ändring på då vi kommer hem! Men nu är det semester och då ska man väll njuta?

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback