Lördag

Ja då var soffan beställd då, härligt dock tar det upp till 6-8 veckor innan den kommer men det är ju lagomt nu när vi far bort i två veckor. Sedan flyttar vi ju ändå inte fören i oktober så det blir ju precis lagomt, ifall den skulle komma senare än vi flyttat så klarar vi oss nog med sacko säckarna!

Sedan strosade vi även runt lite med bror, då vi kollade in bla Mio, Iittala samt Media Mark.
Var en super mysig dag helt enkelt!

 
Var och kollade på lite höst kläder så då hittade jag denna söta väst på Gina för endast 199kr.



 

Sedan köpte jag ett par Skullcandy hörlurar i och med att ipod hörlurarnas ljud är så himla dåligt.
Så dessa snyggingar i rosa ska få klä mina öron då jag lyssnar på music!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback