Längtan till morgondagen

Längtar faktiskt till imorgon då jag har en hel del saker att ta itu med.
Prio nummer 1 är i varje fall att växla pengar, sendan att inhandla lite saker.
Därefter ska jag ordna och dona mest hela dagen faktiskt, på kvällen så ska jag och Daniel åka och kolla efter olika soffor för att bestämma oss för vilken vi vill ha. Åhhh vad det kliar i fingrarna ska bli så himla roligt och spännande.
Har ju redan gått och kärat ner mig i en redan, MEN vi ska iaf kolla runt lite annars blir det den!

Nu ska vi fika lite hallonmuffin och vatten!
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sanne Brattlund

Hej :) Jag ska köpa ny mobil men har inte en aning om vilken.. har du något märke och modell du kan rekommendera?



Tack på förhand!

Sanne

Postat av: Anonym

va gott med hallonmuffins!

2008-08-13 @ 22:07:33
URL: http://mawlan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja men visst då:D

2008-08-14 @ 12:33:35
URL: http://hannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback