Hallonmuffin

Gud vad trött jag vari imorse, var svårt att kliva upp men upp kom jag tillslut.
Var ju uppe i H-sand igår och träffade Isa och Frida, vilket var väldigt trevligt åt middag på en Italienskresturant sedan for vi hem till Isa och bara myste och fikade urgoda kardemummaskorpor.
Hemfärden blev runt ett tiden, så det var verkligen bums i säng då man kom hem.





Idag har jag börjat ordna en massa inför resan, imorgon blir det till att växla pengar samt inhandla det som fattas.
Mammsen fick även toppa mitt slitna hår, så det iaf är lite fräsch då man åker.
Sliter ju så grymt mycket då man är där nere, så det var lika bra så får det bli en toppning när man kommer hem också.

Har precis bakat hallonmuffin som jag tänkte bjuda Daniel på lite senare, känner mig som en husmor då jag bakat tre gånger denna vecka. Men vad är egentligen godare än ett par nybakta bullar?
I love it!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: isafisa

hej gumman! nu har min blogg fötts igen, så kika in där:) isabellehellstrom.blogg.se, ifall du skulle glömt:P

2008-08-13 @ 21:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback