H-sand nästa

Har precis duschat och gjort mig i ordning, ska strax åka iväg till Daniels jobb för att lämna bilen.
Sedan drar jag till H-sand ett par timmar för en massa mys och skvaller!
Gosh jag saknar verkligen mina två bejbs som bara är för bra, fick även veta att det blir italiensk mat mumms!



Idag har jag myst runt med Emelie mest hela tiden, blev en frukost tillsammans sedan blev det färgning av sötnosens hår, så nu blev hon verkligen toksöt! Därefter åkte vi iväg och fixade hennes pass samt bokade en resa till henne och Emma.
Shit vad härligt för den 25 augusti kommer dem två tjejerna ner till oss på Cypern, för en veckas solning, badning och go mat. Kommer att bli väldigt roligt att få träffa er två, ser så himla mycket fram emot de.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback