Förändring

Gud vad jag vill ha en förändring nu, känner mig så grå och trist.
Det jag syftar på är att jag vill göra något med mitt hår, MEN
- jag kommer absolut inte att klippa det kort
- jag kommer absolut inte färga håret mörkt

Så det jag funderar över är att göra någon rolig ljusfärg, kanske med en massa slingor i olika nyanser.
Sedan funderar jag på att kanske klippa lugg, men vet inte om jag vill ha den rak sne eller på något annat vis.
Men skulle vara så härligt att få fixa till sig då man kommer hem, så man blir lite fräsch.





Skulle även behöva noppa och färga mina ögonbryn, så får beställa en tid då jag kommer hem för det brukar finns rätt mycket tider för de. Vilket går väldigt fort att göra kostar inte mycket alls och resultatet blir toppen, det är absolut mitt bästa skönhetsknep.

Har ett tag att fundera vad jag vill och hur jag vill ha det, sedan får jag prata med min frissa för hon kommer alltid med en massa bra förslag. Så kanske tillslut blir kort och mörkhårig haha! NEVER!

Med kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback