Ett tag sedan

Ja nu var det ju ett tag sedan jag skrev, men jag är tillbaka nu eller har varit de någon dag iaf.
Ska strax iväg med mammsen till frissan för att hon ska klippa sig, sedan hade jag tänkt kolla på nagellack.
Har fått mani på de nu med tanke på att lösnaglarna nu är borta, gillar verkligen att få sätta färg på naglarna under sommaren.

Om en vecka så åker vi iväg till Cypern och längtan är stor, självklart tänker jag ibland att det vore smart att spara pengarna till lägenheten. Men jag har så himla länge sett fram emot att åka iväg så nu tänker jag faktiskt göra de.
Två hela underbara veckor kommer vi att vara borta, sedan kommer jag hem som en ny människa med friska tag för att både jobba och flytta till vår mysiga lilla lägenhet.

Nu måste vi tyvärr åka om vi ska hinna!
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback