Cypern, åter 1 september

Jajamensan nu har jag precis duschat och gjort klart de sista inför resan.
Så runt tolv tiden i natt åker vi ner till Arlanda, sedan flyger vi till Cypern imorgon.
Kommer förmodligen inte att blogga något under dessa två veckor, men så fort jag kommer hem bloggar jag så klart samt lägger upp bilderna från resan. Så ni får ha det toppen så hörs vi åter igen 1 september eller kanske till och med 2 september.


Nu ska jag åka iväg och bara njuta sedan kommer jag hem som en ny pigg människa.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: MosterC

Hej min vän,

Kör försiktigt och var rädda om er.

krammosterC

2008-08-17 @ 20:30:29
Postat av: Hanna

Det ska vi absolut:D

2008-08-17 @ 22:26:39
Postat av: Lina

Saknar att läsa din blogg du får inte vara borta så här länge ;)

2008-09-01 @ 16:43:49
Postat av: Hanna

Men nu är jag hemma och lovar att uppdatera mera:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback