Torsdag

Torsdag betyder att det är Fredag imorgon, härlgt tänk vad tiden går fort så här på våren.
Har varit bra väder stundvis och mindre bra till och från men idag är det varken eller tycker nog jag.
Shit vad vi jobbar på i skolan nu alltså kan inte riktigt förstå att jag verkligen jobbat på så här gårt som jag gjort senaste veckan. Har på börjat ett grymt stort projekt som vi ändå kommit halvvägs på sedan har vi en massa små saker som nästan de också är klar.

Hoppas verkligen att man kan jobba på i detta tempo för då kanske sommaren kommer krypa fram mycket snabbare än väntat. Vem vet?!
Ne nu ska jag nog fortsätta med lite annat arbete istället för relgionen, har precis skrivit klart ett arbete om Islam.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback