Tisdag kväll

HÄRLIGT säger bara jag, känns som om våren är här för att stanna nu.
Underbar vilket väder det varit idag alltså och dum som jag är så hade jag vinter jackan på, men inte imorgon inte.
Då ska jag ta på mig min nya vårjacka istället, klarar ju verkligen inte av att ha tjock jackan inte.

Idag har vi jobbat på lika bra som gårdagen men dock inte till kvart i fem, men imorgon ska vi nog stanna lite längre om båda kan vill säga. Känns skönt att köra på stenhårt nu så kan man kanske slappa en hel del senare.

I helgen då jag och daniel var ute och gick en promenad i vår vädret så såg vi den första tussilagon, då kändes det verkligen som vår. Har bilder på daniels tele från promenaden lägger in den då jag har sladden tillgänglig.
Nu ska vi faktiskt ut på en lång promenad, ska nog gå bakvägen här från svartvik förbi nolby sedan till klockaberget. Så trevlig kväll på er.

image485

Nu är det spikat studenten den 12 juni, härligt och något som jag blev ännu lyckligare av idag var när mamma berättade att min moster kommer ner och stannar en vecka UNDERBART!
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej sötnos!
Du är bra gullig du!!!!
Jag tycker också att det ska bli underbart att få träffa Dig!
Roligt att få vara med när du tar studenten och att få se dig i den vita mössan,läääängtar!!
krammosterc

2008-04-01 @ 19:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback