Stockholm

NU så har jag äntligen fått upp bilderna från Stockholmsresan.
Blev en hel del bilder faktiskt så nu är det ju bara att kika igenom dem.
Tror det faktiskt tog en timme att ladda upp alla bilder, men nu så är det ordnat.




1 På bussen på väg till Stockholm 2 Framme, Daniel var rätt trött där 3 Lite shopping 4 Läsning 5 Daniel 6 Mys, puss å kram på sötnosen 7 Läsning för Daniels del 8 Endaste bilden som mitt hår lyckades falla rätt på 9 Sitter på rummet precis innan vi ska ut och äta 10 Daniel 11 Ute och letar resturang 12 Mina nya klänning, blir snyggt till sommaren 13 En till bild på klänningen, köpte den även i ljus orange 14 Lite mer shopping 15 En ny favorit, ljuvligt god 16 Daniel kikar ut på utsikten 17 Dålig bild på utsikten, men det var fint 18 Daniel, Hanna 19 Sistadagen, lite små trött 20 På väg hem till Sundsvall 21 På väg hem 22 Daniel 23 Fötter 24 Hanna 25 Hanna

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är så söt, min kära lilla hanna! ;) Puss

Postat av: Mammi

Men var är skorna????????????

mammi

2008-04-18 @ 11:44:13
Postat av: Mammi

Men var är SKORNA!!!!!!!!!!!

mammi

2008-04-18 @ 11:53:12
Postat av: Moster

Hej,
fina bilder!
Ni verkar ju haft en toppenhelg i Sthlm!
Sötnosar är ni båda två!!
Bra shoppat,men var är skorna :-)?
krammosterc

2008-04-18 @ 13:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback