Solning & Grillning

Hej hopp!

Så fort jag kom hem rök sminket i hopp om att jag kanske får lite färg på nästippen.
Det är helt underbart sitter ute på balkongen med ett glas nyponsoppa med jordgubbsglass i ljuvligt gott.
Sitter dock och pluggar men vad gör de i väntan på att daniel ska komma och inget kan förstöra något då solen skiner. Jag är på toppen humör och super glad.

 image530


Snart ska pappsen börja grilla, för min del blir de lax även så för mammas, medan daniel och pappa äter kött.
Och till de blir det någon god sallad och efterrätt blir självklart jordgubbs och choklad glass.
Ne nu ska jag fortsätta med mitt pluggande.

Pussar och kramar.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: MosterC

Hej min vän,
ja du verkar verkligen vara på topphumör och du är söt som socker!!!
Lax till dig och din kära mor helt perfa!!
Riktiga karlar äter kött:-)
ha en bra helg önskarmosterc

2008-04-25 @ 19:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback