Snart skola

Ska snart till skolan ska ta lite lunch innan något gott som mamma hade gjort igår till middagen, receptet kom i varje fall från moster så det blir det nog. Ska in och hämta ut buss biljetterna sedan blir det skolan.
Har precis bokat två pass ett efter skolan som jag får se om jag går på beror på hur mycket jag har i skolan samt att plugga till provet, sedan ett på onsdag eller vare torsdagen jag vet inte riktigt ska kolla upp de sedan.

Just ja en sak innan jag går, nu är det bestämt att min moster kommer ner till studenten och stannar en hel vecka. Det är underbart längtar som tusan, blev så glad när jag fick reda på de, vill verkligen att hon ska vara med på min student.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: MosterC

Hej,
Vad roligt att åka till Sthlm!!
Då måste du shoppa jättemycket:-)
Jag längtar till den 12 juni!!!
Var receptet från mig så smakade det nog urk.
Ha en bra dag!
krammosterc

2008-04-07 @ 13:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback