Skönt

Det är verkligen skönt att vi åker bort från detta väder i helgen, helt otroligt att det kom en massa snö.
Men vad var det jag sa?! Sa till daniel då vårvädret var på g att det inte var någon idé att ta på sommarhjulen ännå, vilket han förstås inte gjorde han lyssnade så snällt på mig.

Och inatt kom en massa snö uscha vad tråkigt, men i varjefall när vi åkte in till skolan imorse så låg alla och körde 50 nästan hela vägen in och det är 70 så man märkte ju hur många som blivit lurade och trott att våren hade kommit. Så verkligen tur att man behöll vinterdäcken på säger bara jag.

Idag är det skola och prov i historian sista timmen, hoppas det kommer att gå bra är lite nervös men jag ska göra mitt bästa. Sedan blir det tidig avslutning på dagen i och med att vi inte har något mer efter provet underbart.

Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: MosterC

Hej!
Lycka till med provet!!!
krammosterc

2008-04-09 @ 08:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback