Redovisning samt idrottslektion

Idag hade jag både redovisning samt att hålla i en idrottslektion tillsammas med Frida.
Redovisningen gick grymt bra min gruppe skulle prata i cirka 10 min men slutade att vi pratade i 22 min, läraren tyckte det var en saftig genomgång och att vi hade fått med det allra viktigaste.

Sedan hade jag och Frida en idrottslektion tillsammans, vi ledde cirkelfys det gick också hur bra som helst.
Var grymt roligt för alla tog verkligen i och kämpade så jag tror att vi lyckades rätt bra där så det var grymt roligt.
Slutade dock väldigt tidigt halv 12, träffade upp Emelie åkte och köpte lunch sedan for vi hem.
Så det har avrit en trevlig dag idag, imorgon är det fredag vilket innebär helg.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback