Pluggar huvud nummer 1

Det har verkligen varit jag ikväll kan jag lova, satt och pluggade på en hel del i solen tills maten stod på bordet.
Har verkligen fått mycket gjort, ska fortsätta något i helgen men ska som sagt vistas i solen dubbelt så mycket.
En vana jag har då jag skriver uppsatser är att alltid trycka ctrl s direkt efter jag skrivit en mening, jag märker att jag pluggat för mycket nu, för nu när jag började skriva inlägget tryckte jag på ctrl s direkt efter första meningen.

Men nu ska jag slita mig från datorn för jag och Daniel ska åka iväg hem till honom en sväng, sedan får vi se vad som ter sig. Ska i varje fall äta glass sedan, mamma och jag köpte med oss de hem ju så det ska bli ljuvligt gott.



image532

Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback