Onsdag

Hej hopp!

Jag är helt slut har varit i skolan från halv 9 till fem idag jag och Frida jobbade på välidgt bra.
Men inte nog med de ska försöka läsa igenom Franska Revolutionen nu några gånger för vi har ju prov i de nästa onsdag, så lika bra att börja i tid tycker ja.

Åt sushi idag till middag och fy vad jag ogillade de, inget jag ska äta nå fler gånger i varje fall.
Dagens lunch fick Pallas stå för och måndagens fick Baugetterian stå för, hoppas skolan kan stå för lunchen imorgon. Vill inte betala förnå fler luncher, jag måste ju betala för lunchen ute endast för att vi nu ska äta lunch på en annan skola tre gånger i veckan och problemet ligger ju i att man inte hinner gå dit äta och sedan vara tillbaka i tid tills lektionen börjar. Och det har även stått i flera tidningar att det redan är full i den skolans matsal, så jag vet inte alls hur detta ska gå ihop. Men allting löser väll sig?

Lika bra att börja läsa lite nu så jag kan läsa Sofis Mode samt Vecko Revyn.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback